FANDOM


  • So I haven't been on this wiki long enough to know why your leaving,

    And I would like to know why, since you are one of the main contributors to this wiki

    Also you are the only RW member I have met in game so I tend to pay attention too you lol🙄

      Loading editor
    • BoxCatz349 wrote:
      So I haven't been on this wiki long enough to know why your leaving,

      And I would like to know why, since you are one of the main contributors to this wiki

      Also you are the only RW member I have met in game so I tend to pay attention too you lol🙄

      Wait, when did we meet up? Plz tell lol

        Loading editor
    • IMG 0164

      This one


      IMG 0162

      and this one

        Loading editor
    • OH....LMAO man, sorry, I didn't noticed/realized the pic.

        Loading editor
    • Ya it's all good


      Now why u levin bro?

        Loading editor
    • >>>*sign*<<<

      >>>*spend the next 5 - 10mins trying to look for that thread*<<<

      >>>*which actually turns out to be 15 mins instead due to the realization that there were lots more thread than expected*<<<

      >>>*finally found it*<<<

      >>>*changes mind to sratch above mainly due to laziness to spend the next 20 mins to find it instead of staight up telling truth*<<<

      Here ya go XD:

      >>>*scratch above as well due to reason ABOVE IT were to used if thread is found*<<<

      Here's the reason, I'm joining the Navy, and my ship date is near end of this month, and I was also planning on leaving wikia due to being here a little too long already and I needed to get out more to explore places and shiet rather than sitting at home in a computer like 23 hurs and 59 mins total.

        Loading editor
    • Ya ok then I understand


      Sorry to put you through that lol

        Loading editor
    • That's fine, don't worry about it lol

        Loading editor
    • -_-

        Loading editor
    • Good luck in the Navy btw

        Loading editor
    • Thanks lol..

        Loading editor
    • Hi Tr. Yeah goodluck in the Navy. Don't miss the port of calls haha. Them exotic gurls haha. Anyway you're really nice now that I know you on FB. Not the persona I thought you had in this wiki. Intimidating SOB--just kidding. You're Ok dude. You're one regular guy--we'll miss ya. Actually them only cuz I'm leavin' too (long time had it coming Kudarat you fool--leave now!!). :))

        Loading editor
    • K then....it's....for "bussiness" persona, and let's leave it at that..

        Loading editor
    • Ok Bossman

        Loading editor
    • Lol right

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.